گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی آرادان

گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، مراسمی با حضور دکتر یوسفی، دکتر غریبی معاون آموزشی، اعضاء هیات علمی، کارکنان و جمعی از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی آرادان برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر یوسفی سرپرست این دانشکده ضمن خیر و مقدم به دانشجویان و همکاران و تبریک روز دانشجو، بیان نمود: دانشجو برای رشد و توسعه نیاز به الگو دارد به طبع در دانشگاه اساتید می توانند بهترین الگو برای شما باشند و دانشجویان لازم است از لحاظ فکری، ذهنی، اجتماعی و شخصیتی رشد کند و یاد بگیرید که بهترین جا برای یادگیری دانشگاه است وسپس از دانشگاه به جامعه انتقال می یابد.

در پایان از دانشجویان معدل اول تا سوم هر دوره در این دانشکده با اهدا هدیه و لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد و پخش موسیقی سنتی، شعر، تئاتر کمدی و ... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

  • کد خبر : 48479
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر