کمیسیون ماده بیست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

کمیسیون ماده بیست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه دهم دی ماه سال جاری، جلسه کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و دیگر اعضای کمیسیون در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت دستور کار جلسه به تعدادی از درخواست ها در خصوص احداث و تاسیس موسسات پزشکی، درمانی، تشخیصی رسیدگی و همچنین پیرامون تمدید مجوز مراکز درمانی فعال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همین طور پیرامون صدور، تمدید و تغییر مجوزهای قانونی مربوط به موسسات و مراکز درمانی، بررسی و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 48768
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر