کسب رتبه برتر کارگروه نظام اعتبار بخشی ملی و تدوین استاندارهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

کسب رتبه برتر کارگروه نظام اعتبار بخشی ملی و تدوین استاندارهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارگروه نظام اعتبار بخشی ملی و تدوین استاندارهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موفق به کسب رتبه برتر شد.

دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کسب این موفقیت را تبریک گفت. در این نامه آمده است:

 

جناب آقای دکتر کامران قدس

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

با سلام و احترام؛

با توجه به پایش برنامه جامع عدالت و بهره وری در سال های 1401 و 1402 و گزارش دبیر محترم شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کسب رتبه برتر کارگروه نظام اعتبار بخشی ملی و تدوین استاندارهای آموزشی را به جنابعالی تبریک عرض می کنیم و از زحمات جنابعالی و سرکار خانم دکتر رزیتا هدایتی معاونت محترم آموزشی دانشگاه که تلاش خالصانه ای در جهت ارتقای بهره وری در آموزش علوم پزشکی داشته اید ، تشکر و قدردانی می نماییم.توفیقات روز افزون جنابعالی را از خداوند منان خواستاریم

 دکتر ابوالفضل باقری فرد

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

  • کد خبر : 50216
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

فیلم بردار

تصاویر