کسب تندیس برنز وزارت بهداشت توسط علوم پزشکی استان سمنان در جوانی جمعیت
تندیس برنز وزارت بهداشت، توسط دکتر عین اللهی وزیر بهداشت در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به دکتر قدس رئیس دانشگاه اعطاء گردید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان که در این اجلاس از 11 الی 14 مهرماه در مازندران شرکت کرده بود، در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه بیان نمود: در ارزیابی عمکلرد دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در امر جوانی جمعیت، این دانشگاه موفق به کسب تندیس برنز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد ودر جمع 10 دانشگاه برتر کشور قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از دکتر سید سعید کسائیان جانشین رئیس و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه و تمامی دست اندرکاران و فعالان عرصه جوانی جمعیت در دانشگاه، کسب این موفقیت را خانوداه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که انشاءالله در کنار یکدیگر بتوانیم سهم خود را از جوانی ایران عزیزمان به خوبی ایفا نماییم.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان
با سلام و احترام؛
حرکت، پویایی، شادابی و نشاط از نشانههای جامعه جوان بوده و جوانی جمعیت، اصلی راهبردی و مؤثر در پیشرفت و اقتدار آفرینی کشور عزیز اسلامیمان به شمار میآید. سیاستگذاریها و برنامههای صورتگرفته برای جوانی جمعیت در دولت سیزدهم مرهون، تلاشها و زحمات مشفقانهی فعالان این حوزه بوده و قدردانی از اقدامات انجامشده در اجرای سیاستهای کلی جمعیت، نماد حمایت از ساحت ارجمند خانواده، فرهنگسازی ازدواج و افزایش نسل محسوب میشود.
به همین انگیزه، از تلاشها و خدمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن دانشگاه که منجر به کسب رتبه خوب در کارنامه جوانی جمعیت دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور شده است، صمیمانه سپاسگزاری نموده و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی