چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح امروز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه 1402، چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه، دکتر کسائیان معاون بهداشتی، جمعی از کارکنان معاونت بهداشتی دانشگاه شاهرود و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی گزارشی از تغییرات انجام شده در اجرای طرح برنامه پزشکی خانواده شهری بیان نمود و در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان مهدیشهر و معاون فنی دانشگاه شاهرود گزارش اقدامات انجام شده حوزه خود را در راستای فاز اول شروع برنامه ارائه دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: اجرای برنامه پزشکی خانواده لازم و ضروی است و از ابتدای اردیبهشت ماه، در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز شده و اولین شهرستان منتخب از بین شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شهرستان مهدیشهر است.

دکتر کامران قدس با تاکید بر اینکه ارتقای شاخص های حوزه سلامت مهم ترین دستاورد اجرای برنامه پزشکی خانواده است، گفت: حفظ و ارتقای سطح سلامتی مردم شریف به خدمت رسانی مطلوب حوزه سلامت بستگی دارد و امیدوارم با اجرای این گونه طرح های بهداشتی بتوانیم با پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری های واگیر و غیرواگیر استوارتر گام برداریم.

در ادامه حاضران در جلسه پیرامون مباحث مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 44014
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *