چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه در سال جاری برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه در سال جاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه در سال جاری با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه و رئیس ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع استان سمنان، دکتر کسائیان دبیر ستاد و معاون بهداشتی، دکتر میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سایر اعضای این ستاد در روز دوشنبه چهارم تیر ماه 1403 در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تاکید بر پیگیری تامین نیروی انسانی و زیرساخت های مورد نیاز برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، تاکید نمود: از فرصت برنامه سلامت خانواده باید به بهترین نحو استفاده کنیم و سطح کیفیت ارائه خدمات را بیش از پیش افزایش دهیم.

دکتر کامران قدس ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران اجرای این برنامه مهم در دانشگاه، گفت: طرح ملی سلامت خانوده یک طرح حاکمیتی در حوزه سلامت می باشد و هدف اصلی آن حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها است. با اجرای صحیح این برنامه، تلاش می شود تا حدامکان بار مراجعات غیرضروری بیماران به سطح 2 و هزینه های پرداختی از جیب مردم کاهش یابد.

در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل قرائت و در ادامه گزارشی از سامانه اپراتور ملی سلامت و اطلاعات وارد شده در آن ارائه شد و سپس همکاران دانشگاه شاهرود گزارشی از اقدامات انجام شده خود در خصوص برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و فعال سازی پایگاه های سلامت جدید بیان نمودند و گزارش مدیران شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ارائه شد.

 

  • کد خبر : 52463
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر