پیام رییس دانشگاه به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس را به همه مسلمانان به ویژه مردم شریف استان سمنان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان “روز جهانی قدس”، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستمدیدهای است که در چنگال اشغالگران رژیم صهیونیستی گرفتار شدهاند.
ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکتهای روشنگرانه بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کردهاند. در این روز مبارک همه مردم آزاده خواه جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین در صفوف به هم پیوسته شعار مخالفت خود را در برابر اشغالگری، تجاوز و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی ابراز میکنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ادای احترام به روح پاک شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، همراه با مردم مومن و روزهدار با آرمانهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیتالله خامنهای (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و وحدت و یکدلی مردم شریف استان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس خواهانم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه