پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته بسیج

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی هفته بسیج را به مردم شریف استان سمنان به ویژه بسیجیان جامعه پزشکی استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جمله دستاوردهای ارزنده انقلاب شکوهمند اسلامی، تحقق ایده غنی و همسو با آرمان های این انقلاب، برخاسته از بطن جامعه بود که در مفهومی مردمی، تحت عنوان بسیج مستضعفان، به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیان یافت و این نهال نوپا، اکنون به مدد درایت رهبری فرزانه و با همت و عزم بسیجیان پرتلاش، در قالب درختی تنومند بالیدن گرفته که تمامی جامعه، از سایه سار آن بهره مند می شوند.

مجموعه ای توانمند که در طی سال های حیات انقلاب اسلامی، دستاوردهای ارزنده ای را برای جامعه به ارمغان آورده و مجموعه سلامت استان سمنان نیز مفتخر است به بهره مندی از حضور بسیجیانی شایسته و پرتلاش که این روحیه جهادی و معنوی را در رفع چالش های سلامت و توسعه اهداف این حوزه، به ویژه در مناطق محروم به کار بسته اند. همکارانی ارجمند که با حضور دلگرم کننده خود در مواقع بحران، توانستند راهگشا و امیدبخش باشند و بازویی توانمند برای مجموعه سلامت استان در تحقق رسالت خطیری که بر دوش دارد.

همزمان با هفته ملی بسیج مستضعفان که امسال با شعار «بسیج؛ امید ملت ایران» گرامی داشته می شود، قدردان اراده خالصانه و حضور صادقانه جامعه بسیجیان کشور در تعالی و بالندگی هرچه بیشتر میهن عزیزمان بوده و به ویژه همراهی شایسته این عزیزان با مجموعه سلامت استان را صمیمانه ارج می نهیم.

با آرزوی سلامت روزافزون برای بسیجیان ارجمند، امید است به مدد بهره مندی شما عزیزان از این روحیه معنوی و خدمتگزار، همواره شاهد اهتزاز پرچم افتخار و سعادت، بر فراز وطن عزیزمان باشیم.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 47937
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *