پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی سالروز سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسمه تعالی

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.

این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.   روز ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت کبوتران سبکبالی بود که پس از سال ها زندان در اسارتگاه، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود می گذاشتند. قاصدک آزادی در چنین روزی پیام آورِ رهایی شده و این کبوتران از بند رسته به آغوش گرم ملت خود بازگشتند.

اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده های محترم شان به ویژه آزادگان سرافراز عرصه سلامت استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 52962
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *