پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه به مناسبت روز حراست

پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه به مناسبت روز حراست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی ضمن تبریک روز حراست، بر اهمیت نقش همکاران مجموعه حراست در بهبود روند ارائه خدمت در حوزه سلامت استان تاکید کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آمده است:

بیست و دوم تیر در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام روزحراست نامگذاری گردیده که موعدی شایسته برای پاسداست خدمات ارزنده همکاران شریف و متعهدیست که خالصانه تمامی همت و توان خود را در مسیر پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمانی، به کار بسته اند و همراهی شبانه روزی و بی دریغ آنان، پشتیبانی مطمئن در مسیر توسعه اهداف سازمانی محسوب می شود.

بی شک خدمات حوزه سلامت، با گستردگی فراوان در جای جای مناطق تحت پوشش دانشگاه، با مسائلی همراه است که همکاران شریف و ارجمند مجموعه حراست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همواره کوشیده اند با اخلاق مداری و بر محور کرامت انسانی، این رسالت خطیر را به نحوی شایسته، محقق سازند.

به مناسبت این روز بر خود می دانم، تلاش و همت ارزنده همکاران محترم مجموعه حراست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان را در تمامی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه مورد تقدیر قرار داده و این روز را به همکاران این حوزه، صمیمانه تبریک می گویم.

امید است در پرتو مهر لایزال ایزدی و به مدد توان بالا و همت متعالی شما عزیزان در صیانت از حوزه سلامت استان، همواره شاهد سربلندی و سعادتمندی شما در تمامی عرصه ها باشیم.

دکتر کامران قدس 

رئیس دانشگاه 

  • کد خبر : 45262
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *