پیام دکتر رشیدی پور رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن سی و یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسهها و ایثارگریهای بزرگ مردان و زنان این سرزمین است که با جانفشانی و فداکاری خود، از کیان و استقلال کشور عزیزمان دفاع کردند. این هفته فرصتی است تا ما به یاد شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز، ارادت و احترام خود را ابراز کنیم و از تلاشهای خستگیناپذیر آنان قدردانی نماییم.
بر خود لازم میدانیم تا با گرامیداشت این ایام، یاد و خاطره دلاورمردیها و ایثارگریهای رزمندگان را زنده نگهداریم و از آموزههای آن دوران در راستای خدمت به مردم و ارتقاء سلامت جامعه بهرهبرداری کنیم. امیدواریم با همت و همکاری یکدیگر، بتوانیم در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم و همواره در خدمت به مردم عزیز کشورمان باشیم.
با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه شما
دکتر علی رشیدیپور
رئیس دانشگاه