پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان جهان به ویژه جامعه دانشگاهی ایران، اساتید معزز و همکاران ارجمند این دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
«أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة
عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان، روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامه اعمالشان به ثبت رسانده اند و به تهذیب و تزکیه نفس خود پرداختند.
فطر، عید اولیاء الله و روزه دارانی است که گوی سبقت را از دیگران ربودند و در این روز فرا خوانده می شوند تا هدایای آن را دریافت کنند. بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه مبارک، اندیشه عبادت پروردگار منان و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او دارند.
عید فطر به راستی که روز عزیز و خجسته ای است، روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها بر گزیده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آورند. از خداوند منان می خواهم که برکات این ماه مبارک را به عنوان ذخیره معنوی ارزشمند، در حیات دنیوی و اخروی یکایک ما بندگان به ویژه مدافعان سلامت که با زبان روزه در حال خدمت رسانی به بیماران بودند، جاری نموده و عبادات همه مومنان، قبول درگاهش باشد.
اینجانب باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بالاخص جامعه دانشگاهی ایران، اساتید معزز و همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رئیس دانشگاه