پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز فناوری اطلاعات سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن 19 آبان روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت را تبریک گفت.
در متن پیام رئیس دانشگاه آمده است:
امروزه فناوری اطلاعات سلامت به عنوان یکی از با ارزش ترین و مهم ترین منابع اطلاعاتی در زمینه اطلاع رسانی در جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی معرفی شده است.
زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان این حوزه درراستای ثبت، انتقال، صحت و امنیت اطلاعات در مراکز درمانی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار می باشد.با توسعه فناوری اطلاعات در پزشکی، تحول عظیمی در نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به وجود آمده و یکی از
مهم ترین حوزههای کـاربرد فناوری اطلاعـات، حوزه بهداشـت و درمانی است و شناخت تأثیرات بالقوه فناوری اطلاعات در عرصه سلامت می تواند به عنوان پایه ای جهت برنامه ریزی های استراتژیک به منظور ارتقای دستاوردهای نظام سلامت مبتنی بر فناوری مورد استفاده قرار گیرد.
اینجانب 19 آبان ماه روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت را به همۀ تلاشگران این عرصه بهویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان رشتۀ فناوری اطلاعات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تبریک عرض نموده و از زحمات بیدریغ و تلاش های مجدانه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه در جهت تحقق سلامت جامعه تقدیر و تشکر مینمایم و از خداوند متعال برای آنان زندگی با عزت و همراه با آرامش مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه