پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه سلامت استان تبریک و تهنیت گفت.
 
 متن پیام دکتر قدس بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

بیست‌ و هفتم اردیبهشت‌ ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کسانی است که با زبان آگاهی، صداقت و شفافیت، پل ارتباطی بین سازمان‌ها و مردم را برقرار می‌سازند. بدون تردید، روابط عمومی به عنوان آیینه تمام‌نمای عملکرد و دستاوردهای سازمان، نقشی کلیدی در ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ایفا می‌کند.

در دنیای امروز که اطلاعات و ارتباطات نقش محوری در تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها دارند، روابط عمومی توانمند و پویا می‌تواند مسیر توسعه و تحول سازمانی را هموار سازد. دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز با تکیه بر تلاش‌های ارزشمند همکاران پرتلاش در حوزه روابط عمومی، توانسته گام‌های مؤثری در راستای اطلاع‌رسانی صحیح، پاسخگویی شفاف و تعامل سازنده با مردم و رسانه‌ها بردارد.

اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه همکاران پرتلاش دانشگاه، از زحمات صادقانه و مؤثر آنان تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون‌شان را در انجام مأموریت‌های خطیر این عرصه، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 
رئیس دانشگاه

 

 

  • کد خبر : 56009
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *