پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ رئیس دانشگاه در پیامی میلاد فرخنده دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.
متن پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به این شرح است:

لینک کوتاه خبر :