پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز حسابدار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز حسابدار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرار سیدن پانزدهم آذر ماه "روز حسابدار" را به تمامی همکاران فعال در این حوزه در سطح دانشگاه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

روز حسابدار یادآور همگرایی و خردورزی جمعی و اعتلای نقش بی بدیل حسابداران در عرصه های مختلف اقتصادی، مالی، ذیحسابی و حسابرسی به خصوص در حوزه سلامت است.

حسابداری در حوزه سلامت و نظام بهداشت و درمان با توجه به پیچیدگی‌های این عرصه، یکی از مشاغل مهم و بسیار حساس بوده و حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف‌سازی در کار خود موجبات تقویت بنیه مالی سازمان و شفاف سازی فرآیندهای مالی و نیز فراهم آوری اطلاعات صحیح جهت تصمیم‌گیری‌های اثربخش را فراهم نماید.

روز حسابدار فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات حسابداران گامی کوچک در راستای قدرشناسی از تلاش های آنان برداشته شود. اینجانب روز حسابدار را به تمامی همکاران حسابدار، امور مالی و بودجه در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همراه با سلامتی و شادکامی برای این عزیزان آرزومندم.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 48268
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *