پایش نظارتی شورای عالی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی از دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان سمنان

پایش نظارتی شورای عالی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی از دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،  در روزهای دوشنبه و سه شنبه ششم و هفتم آذر ماه سال جاری پایش نظارتی شورای عالی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی از دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان سمنان توسط دکتر نصراله پور و سادات حسینی گروه اعزامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور انجام شد.

در روز دوشنبه ششم آذر ماه سال جاری نشستی با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و رئیس دبیرخانه ساغ استان سمنان، لیلا نمکی جانشین ریاست دبیرخانه، اعضای دبیرخانه، روسا و کارشناسان ارکان ساغ در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن عرض خیر مقدم به دکتر نصراله پور و سادات حسینی، از انتخاب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درراستای ارزیابی سپاسگزاری و بیان نمود: کارگروه سلامت و امنیت غذایی (ساغ)، یکی از کارهای مهمی می باشد که دانشگاه ها با آن محک زده می شوند و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز تا کنون چندین کارگروه برگزار نموده است.

دکتر کامران قدس ادامه داد: در این کارگروه ها، مصوبات خوبی تصویب و پیگیری و بسیاری از مصوبات آن اجرا شده است و با حضور شما ارزیابان بزرگواران و بررسی عملکرد این دانشگاه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی می توانیم نقاط ضعف خود را شناسایی و نقاط قوت عملکرد خود را بیش از پیش تقویت نماییم.

در ادامه لیلا نمکی جانشین ریاست دبیرخانه ساغ استان سمنان گزارشی از عملکرد دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان و بررسی نقاط قوت و ضعف آن پرداخت و دکتر نصراله پور نیز ضمن تشکر و خسته نباشید به همکاران، گفت: حضور همه دوستان در جلسه پایش نظارتی، بیانگر این است که دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان یک تیم بسیار گسترده با همکاری خوب در یک کار مشترک می باشند و این نشانگر بروز بودن و پای کار بودن همه دوستان در این دانشگاه است.

وی اضافه داد: برای موفقیت دبیرخانه ساغ و استفاده از ظرفیت 75 درصدی، باید از رکن های شورای پیام گذار سلامت در بخش های دولتی و خانه مشارکت مردم در بخش های خصوصی و مردمی بهره برد و از کمیته صیانت از حقوق مردم نیز برای رفع موارد حقوقی با موانع احتمالی پیش رو نیز استفاده نمود.

دکتر نصراله پور تصریح کرد: اندیشگاه سلامت و کمیته دیده بانی با انجام کارهای علمی، در اثر بخشی برنامه های سلامت و ارزیابی سلامت بسیار کمک کننده می باشند.

دکتر کسائیان معاون بهداشتی، دکتر میرمحمدخانی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر مشیری مشاور ریاست دانشگاه در امور اجتماعی، یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر عزتی عضو هیات علمی دانشگاه، مهندس همتیان مدیر آمار و فناوری و سایر اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد خود در این حوزه پرداختند.

در ادامه اعضای گروه نظارتی شورای عالی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی با حضور در دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان سمنان به بررسی مستندات و عملکرد ارکان این دبیرخانه پرداختند.

 

 

  • کد خبر : 48070
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *