پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) دانشگاه برگزار شد

پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه و ستاد اجرایی، دکتر کسائیان معاون بهداشتی و دبیر ستاد، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر اعضای این ستاد در روز چهارشنبه 23 اسفند ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، بیانیه همایش بین المللی سلامت خانواده و نظام ارجاع که در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه سال جاری برگزار شده بود، توسط دکتر کسائیان قرائت شد و سپس گزارشی از عملکرد ستاد هماهنگی استان، ستاد اجرایی دانشگاه و کمیته های زیرمجموعه توسط بنایی مدیر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه ارائه شد.

در ادامه مدیر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و مرکز بهداشت شهرستان سمنان، گزارش خود را در مورد خودارزیابی برنامه ارائه نمودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از زحمات همکاران معاونت بهداشتی بابت تهیه پوستر اقدامات انجام شده برای همایش بین المللی سلامت خانواده، تاکید نمود: امروز، رسالت اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اجرای طرح ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع می باشد.

دکتر کامران قدس ادامه داد: لذا دانشگاه نیز بایستی با توجه به وضعیت نیروی انسانی موجود و اعتبارات ارسال شده، در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه، با تمام قدرت تلاش نماید.

  • کد خبر : 50206
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر