همزمان با روز جهانی مبارزه با ایدز، دورهمی صبح پاییزی در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد

همزمان با روز جهانی مبارزه با ایدز، دورهمی صبح پاییزی در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همکاری مدیریت پشتیبانی دانشگاه در صبح روز شنبه دهم آذر ماه 1403 به مناسبت روز جهانی ایدز، برنامه استقبال از کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه با عنوان " دورهمی صبح زیبای پاییزی " برگزار شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: برنامه دورهمی صبح زیبای پاییزی درراستای گرامیداشت برنامه جوانی جمعیت و افزایش روحیه و نشاط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

کارن یحیائی با اشاره به اینکه در این دورهمی برنامه های ورزشی هفت سنگ و دارت توسط کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه اجرا شد، توزیع چای آتشی به همراه نواختن ضرب توسط مرشد و برپایی آتلیه عکاسی با موضوع "ایران، جوان و سالم بمان"، از دیگر برنامه های این دورهمی بود که با استقبال  کارکنان و مراجعین محترم به دانشگاه مواجه شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی و تعامل هیات ورزشی های روستایی و بازی های بومی محلی سمنان در برگزاری این برنامه، گفت: افتخارات و موفقیت‌های حوزه سلامت استان سمنان بدون شک نتیجه تلاش‌های تمامی کارکنان زحمتکش آن است که به ارتقای جایگاه دانشگاه کمک می‌کنند و در تمامی افتخارات دانشگاه نیز سهم دارند و وظیفه ما است که با برگزاری مراسم ها و برنامه های نشاط آور و انگیزشی، درراستای افزایش نشاط عمومی اقدام نمائیم.

لازم به ذکر است: کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه با در دست گرفتن پوسترهای پویش ملی مبارزه با ایدز، ضمن گرامیداشت روز جهانی ایدز، از اجرای این پویش ملی حمایت کردند.

  • کد خبر : 54467
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *