نشست کمیته مشورتی دانشجوئی دانشگاه با حضور معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست کمیته مشورتی دانشجوئی دانشگاه در روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402 با حضور معاون آموزشی، مدیر امور آموزشی، رئیس اداره آموزش و دبیرکل EDC دانشجوئی، نمایندگان گروه های مختلف دانشجویی دانشکده های تحت پوشش دانشگاه در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
معاون آموزشی دانشگاه در این نشست بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته مشورتی دانشجویان تعامل و تبادل تجارب و فعالیت های دانشجویی در حیطه های آموزش علوم پزشکی می باشد.
دکتر رزیتا هدایتی گفت: از آنجائیکه دانشجویان مشتریان اصلی نظام آموزشی هستند یکی از راه های ارتقاء کیفیت آموزش، ایجاد ارتباط مستمر و مشارکت بیشتر دانشجویان در فرآیندهای آموزشی است.
وی افزود: امیدواریم در این امر مهم با مشارکت بیشتر دانشجویان بیش از پیش در توسعه سلامت جامعه گام برداریم.
در این نشست نمایندگان دانشجویان مسائل، دغدغه ها و درخواست های مورد نیاز خود و دانشکده ها را مطرح و با بهـره گیـری از نظرات اعضا برای بهبود نظام آموزشی، ارتقای کمی و کیفی آموزش، انتقال مسائل و پیشنهادات دانشجویان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.