نشست رئیس دانشگاه با مدیران گروه های آموزش بالینی دوره پزشکی عمومی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای آماده سازی گروه های آموزش بالینی دوره پزشکی عمومی به منظور اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی، نشست مشترکی با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر تهی دست مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه، دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی، دکتر کارگری مسئول دبیرخانه جامع اعتبار بخشی دانشگاه در روز سه شنبه 31 مرداد ماه در سالن جلسات رئیس دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و فعالیت های آموزشی صورت گرفته گروه های آموزش بالینی، بر ضرورت و اهمیت اعتبار بخشی در راستای بهبود و ارتقای کیفیت آموزش تاکید نمود و حاضران در جلسه موضوعات و مسائل مربوط به گروه های آموزش بالینی دوره پزشکی عمومی در مقاطع کارآموزان و کارورزان مورد بحث و بررسی قرار دادند.
لازم به ذکر است: در این نشست دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده پزشکی، دکتر حاجی احمدی مسئول دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی، دکتر ملک مدیر گروه آموزشی داخلی، دکتر سلطانی مدیر گروه آموزشی جراحی، دکتر دارابیان مدیر گروه آموزشی قلب و عروق، دکتر زیاری مدیر گروه پزشکی اجتماعی و خانواده، دکتر آقا عمو معاون آموزشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)، دکتر حسینی مدیر گروه کودکان، دکتر اردستانی مسئول آموزش اورولوژی، دکتر ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه نیز حضور داشتند.