نشست رئیس دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 14 اسفند ماه سال جاری نشست هم اندیشی دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه درراستای ارتقای خدمات حوزه سلامت، در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقویت شبکه بهداشت و درمان و تعالی خدمات بالینی و عدالت در سلامت را یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دانست.
دکتر کامران قدس ضمن قدردانی از زحمات و خدمات کادر بهداشت در حوزه های تحت پوشش دانشگاه، بیان نمود: یکی از افتخارات عدالت در حوزه بهداشت و سلامت، واحدهای بهداشتی شامل خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت و ... است که دسترسی آسان مردم و آحاد مردم به درمان را فراهم می کند.
وی با اشاره به پیشرو بودن نوروز باستانی و لزوم آمادگی مراکز بهداشتی برای خدمت رسانی به مردم و مسائران و زائران حرم رضوی، بیان کرد: باید تلاش شود که با همدلی و همت مضاعف، شاخص های درمانی و سلامت در مناطق تحت پوشش دانشگاه بیشتر از قبل ارتقا یابد.
در ادامه حاضران در جلسه پیرامون مسائل مربوط به حوزه های بهداشتی تحت پوشش دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.