نشست بوم ایده پردازی در شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز سه شنبه 23 مرداد ماه سال جاری نشستی در راستای بوم ایده پردازی شهرستان گرمسار با حضور خانی فرماندار، حجت الاسلام آرامی امام جمعه، حجت الاسلام غایبی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، نماینده اداره های شهرستان به همراه دکتر پاینده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران از طریق ارتباط وبیناری، دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان و شاه حسینی معاون بهداشتی حوزه سلامت شهرستان در سالن شهید عامری این شبکه برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن خوش آمدگویی به حاضران در نشست، در خصوص بوم ایده پردازی شهرستان توضیحاتی ارائه و در ادامه فعالیت های انجام شده در خصوص فرزندآوری در سطح شهرستان را بیان نمود و گزارشی از پرسشنامه و تحلیل موجود و دلایل مهم استخراج شده در این پرسشنامه ارائه کرد.
سپس حجت الاسلام آرامی امام جمعه شهرستان گرمسار ضمن تسلیت ماه صفر در خصوص جلسات انجام شده در زندان و بررسی مصوبات جلسات قبل در خصوص فعالیت های پیشرو نکاتی را بیان نمود و در ادامه خانی فرماندار شهرستان گرمسار نیز ضمن اهمیت موضوع جمعیت و تصمیم گیری های مهم در این خصوص بر اهتمام و فعالیت تمامی ارگان ها و تبلیغ و اشاعه بحث فرزندآوری در شهرستان اشاره نمود.
در ادامه این نشست نیز دکتر پاینده عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در ارتباط وبیناری با شبکه رهنمودهای لازم را ارائه نمود و فعالیت های انجام شده در شهرستان را در سطح کشور ممتاز دانست و در پایان این نشست حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :