نشست ارزیابان جامع اعتباربخشی وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

نشست ارزیابان جامع اعتباربخشی وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای ارزیابی عملکرد، بررسی شاخص‌های کلیدی و استانداردهای آموزشی و درمانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در روز یکشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری، نشست ارزیابان جامع اعتباربخشی وزارت بهداشت با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر اهمیت استانداردسازی فرآیندها در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیان کرد: این دانشگاه علاوه بر انجام مأموریت‌های خود، نگاه ویژه‌ای به ارتقای کیفیت و بهبود مستمر خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی دارد.

دکتر کامران قدس با تأکید بر اهمیت اعتباربخشی در نظام سلامت، اظهار داشت: اعتباربخشی نه تنها ابزاری برای ارزیابی و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و آموزشی است، بلکه زمینه‌ساز اعتماد عمومی، افزایش رضایتمندی بیماران و بهبود مستمر عملکرد مراکز درمانی به شمار می‌آید.

وی افزود: این فرآیند به ما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و با بهره‌گیری از نظرات تخصصی ارزیابان، مسیر توسعه و تعالی مراکز زیرمجموعه دانشگاه را هموار سازیم.

همچنین ارزیابان وزارت بهداشت نیز از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درراستای ارتقای بیش از پیش کیفیت خدمات آموزشی و درمانی قدردانی و بر ادامه همکاری‌ها و حمایت‌های لازم برای بهبود مستمر این مرکز تأکید نمودند.

لازم به ذکر است: ارزیابی جامع اعتباربخشی (درمانی) توسط تیم منتخب اعتبار بخشی وزارت بهداشت از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر به مدت دو روز انجام و از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان از جمله بخش‌های ویژه، جراحی، داخلی، تصویربرداری، دیالیز، اداری و... بازدید کردند و با اعضای هیئت علمی و کارکنان به گفتگو پرداختند.

 

 

  • کد خبر : 55875
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *