نشست اختتامیه و جمع بندی ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه برگزار شد

نشست اختتامیه و جمع بندی ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز یکشنبه یازدهم تیر ماه 1402 نشست اختتامیه و جمع بندی ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر قدس رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه واعضای گروه اعتباربخشی موسسه ای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن عرض خداقوت به اعضای گروه اعتباربخشی موسسه ای وزارت بهداشت و دست اندرکاران اجرای این برنامه در دانشگاه، بیان داشت: همانطور که مستحضر هستید در این اعتبار بخشی به بررسی میزان انطباق معاونت ها و مراکز آموزشی دانشگاه با استانداردهای ملی پرداخته شد و تیم اعزامی از وزارت بهداشت در بازدید از معاونت ها، دانشکده ها و مراکز آموزشی بالینی تحت پوشش دانشگاه به بررسی نقاط قوت و ضعف این مراکز پرداختند.

دکتر کامران قدس گفت: در نظام‌های آموزشی‌ای که سلامت‌محور هستند، خروجی و نتیجه کار مهم است. دانشگاه های علوم پزشکی به پرورش نسلی می پردازند که در آینده سکان دار خدمت رسانی درراستای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم هستند و جامعه ای که سالم باشد، فرصت پیشرفت و ارتقا در حوزه های مختلف را خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه برنامه های ارزیابی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آموزشی کمک شایانی در ارتقای کیفی دانشگاه دارد، گفت: با تمام وجود به برنامه اعتبار بخشی اعتقاد دارم و معتقد هستم که اعتباربخشی یکی از رویکردهای علم ارزشیابی و در راستای بهبود و تضمین کیفیت دانشگاه است و امیدوارم بتوانیم به ‏واسطه ارزیابی بیرونی و انجام اقدامات اصلاحی بیش از پیش به استانداردهای مود نظر دست یابیم.

اعضای گروه ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای اعزامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در گزارشی به بیان نقطه نظرات و مسائل مربوطه پرداختند و از زحمات تمامی کارکنان و دست اندرکاران مربوطه تشکر و قدردانی نمودند.

  • کد خبر : 45050
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *