کسب موفقیتی دیگر در دانشگاه
موافقت وزارت بهداشت با افزودن یک رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
موافقت با راهاندازی رشته بهداشت مدارس در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بر اساس رأی صادره در دویست و نود و پنجمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور، با راهاندازی رشته بهداشت مدارس در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشکده علوم پزشکی دامغان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان موافقت شد.
بر اساس این مصوبه که طی نامه ای رسمی از سوی دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابلاغ شد، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان میتواند نسبت به پذیرش ۲۰ دانشجو در این رشته و برای یک دوره اقدام نماید.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سبب موافقت در راه اندازی این رشته و خدا قوت به تلاش خالصانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کسب این موفقیت را به مردم شریف استان سمنان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان موفقیت روزافزون جامعه دانشگاهی این دانشگاه را خواستار شد.