مشارکت در بهره برداری از مجموعه های تصویربرداری بیمارستان کوثر سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه نهم دی ماه سال جاری نشست هم اندیشی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا تبسم در سالن جلسات معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه، دکتر فروزش فرد سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، علی بابایی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی، رحیمیان مدیر امور مالی و عبدوس کارشناس امور قراردادها و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا تبسم حضور داشتند.
حاضران در جلسه پیرامون اعلام آمادگی شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا تبسم مبنی بر عقد قرارداد مشارکت در بهره برداری و یا هرگونه سرمایه گذاری در مجموعه های تصویربرداری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر به بحث و تبادل نظر پرداختند.