مراسم گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، مراسم برزگداشت این روز و تجلیل از فعالان این عرصه در شهرستان گرمسار با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و کارشناسان بهداشت محیط در سالن شهید عامری شبکه برگزار شد.
در این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تبریک این روز، از زحمات کارشناسان بهداشت محیط تقدیر نمود و با اشاره به اهمیت اجرای برنامههای بهداشت محیط در حفظ سلامت مردم، نقش و توانمندیها کارشاسان بهداشت محیط را در دستیابی به اهداف بهداشتی و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم، همراه با سایر دستگاههای مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم، حائز اهمیت دانست.
دکتر بهرام قدس بیان نمود: کارکنان حوزه بهداشت محیط با فعالیت در زمینه های بهداشت مواد غذایی، کنترل دخانیات ، بهداشت هوا و تغییر اقلیم، بهداشت مراکز تهیه توزیع و اماکن عمومی، مدیریت پسماند، تهویه اماکن، بهداشت پرتوها، بهداشت آب و فاضلاب، بهداشت مسکن و مبارزه با حشرات نقش مهمی را در ارتقای سطح سلامت مردم ایفا می کنند.
در ادامه این نشست، هریک از کارشناسان مسائل مربوط به اجرای بهینه برنامه ها و نقطه نظرات خود را در این زمینه مطرح نمودند و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به کارشناسان اهدا شد.