مراسم جشن به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، هفته کارگر و روز جهانی ماما در بیمارستان معتمدی گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته سلامت، هفته کارگر و روز جهانی ماما، مراسم جشنی با حضور دکتر مطهری نماینده مردم شریف شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، خانی سرپرست فرمانداری گرمسار، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، دکتر عزیزلو سرپرست بیمارستان معتمدی و جمعی از مسئولان، کادر درمان و کارکنان واحدهای مختلف بیمارستان معتمدی در محوطه بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار ضمن قدردانی از حضور پرسنل و مسئولان شهرستانی در این بیمارستان، بیان داشت : هر ساله در اردیبهشت ماه مناسبت های گوناگونی در حوزه سلامت و درمان وجود داشته و نیاز است تک تک این مناسبت ها جشن برگزار شود و همواره سعی بر آن است از پرسنل مرتبط با آن حوزه قدردانی به عمل آید.
دکتر زهرا عزیزلو از پشتیبانی و همراهی مسئولان شهرستان گرمسار با حوزه سلامت این شهرستان در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به مردم شریف گرمسار قدردانی کرد و در ادامه مراسم دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار نیز ضمن گرامیداشت هفته سلامت و ابعاد سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، بیان کرد: همراهی و حمایت مسئولان شهرستانی تاثیر بسزایی در کسب دستاورد های مهم حوزه بهداشتی درمانی دارد.
در ادامه نماینده مردم شریف شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی در خصوص حضور در جمع پرسنل بیمارستان معتمدی، گفت: پزشکان، پرستاران، ماماها و بهکاران در کنار سایر مشاغل بیمارستان تکمیل کننده و تشکیل دهنده یک تیم قوی در ارائه خدمات سلامت به مردم شریف شهرستان گرمسار بوده و این مراسم به بهانه گرامیداشت این مناسبت های و به پاس زحمات یکایک کارکنان این بیمارستان در تمامی مشاغل برگزار شده است..
دکتر مطهری به اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع، رفع مسائل سریع و دقیق بیماران در هنگام مراجعه به بیمارستان و مردم داری تاکید و در پایان مراسم به رسم یادبود و قدردانی از زحمات تمامی پرسنل شاغل در بیمارستان لوح تقدیر و هدیایی به کارکنان این بیمارستان اهدا نمود.
در حاشیه این مراسم دکتر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، مهندس خانی سرپرست فرمانداری گرمسار و جمعی از مسئولان بیمارستان معتمدی از محل استقرار سامانه سرمایشی جدید بیمارستان بازدید نمودند و در ادامه پرسنل و مسئولان بخش های بیمارستان با حضور در نشستی، مسائل و نقطه نظرات خود را در راستای ارتقای خدمت رسانی مطلوب تر، با مسئولان شهرستانی در میان گذاشتند.