مراسم تجلیل از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با فرارسیدن 26 شهریور ماه سالروز چهل و نهمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 و گرامیداشت روز اورژانس و فوریت های پزشکی، مراسم گرامیداشت این روز با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ گلینی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گرمسار، جانشین فرماندهی و مسئول بهداری سپاه پاسداران، مجیدی مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان و امدادگران جمعیت هلال احمر، قاسمی مدیر دفتر خبری صدا و سیمای شهرستان و کارشناسان فوریت های پزشکی تحت پوشش نیز حضور داشتند.
دکتر بهرام قدس از زحمات پرسنل زحمت کش این مجموعه تقدیر و تشکر نمود و مهری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گزارشی از عملکرد 5 ماهه این مرکز ارائه داد و همچنین سرهنگ گلینی ضمن اعلام رضایتمندی مردمی از پرسنل خدوم فوریت های پزشکی، از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان قدردانی نمود.
لینک کوتاه خبر :