مراسم تبریک و تجلیل از زوج های جوان حوزه سلامت شهرستان گرمسار برگزار شد

مراسم تبریک و تجلیل از زوج های جوان حوزه سلامت شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با عنایت به برنامه ترویج فرهنگ ازدواج و قانون جوانی جکعیت در کشور، مراسم تبریک و تجلیل از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و بیمارستان معتمدی که در سال گذشته (1401) ازدواج نمودند، در سالن اجتماعات شهید عامری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد. 
 
در این مراسم که دکتر بهرام قدس مدیر و علی شاه حسینی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار حضور داشتند، دکتر بهرام قدس ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک، مطالبی در خصوص ازدواج به هنگام و فواید و مزایای آن و همچنین توصیه به فرزندآوری در سنین جوانی بیان نمود و با اهدای تقدیرنامه و هدایایی از زوج های جوان این حوزه سلامت شهرستان گرمسار تقدیر و تشکر نمود.
  • کد خبر : 48790
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر