به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه نوزدهم آذر ماه سال جاری، آئین بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر یوسفی سرپرست دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان، دکتر نظری معاون آموزشی و پژوهشی، اعضاء هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، دکتر یوسفی سرپرست دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان ضمن تبریک روز دانشجو، از دانشجویان فعال فرهنگی به خاطر برگزاری این مراسم قدردانی و بیان نمود: زمانی که به عنوان دانشجو وارد دانشگاه می شوید یک مسیر جدید در زندگی انتخاب می کنید به قولی باید ز گهواره تا گور دانش بجوی مورد توجه قرار دهیم و دانشجو نیاز دارد در کنار آموزش مهارت معنوی، فکری، فرهنگی و سیاسی خود را هم پرورش دهد.
در ادامه دکتر نظری معاون آموزشی و پژوهشی نیز ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، بیان نمود: رکن اساسی دانشگاه، دانشجو است. امیدوارم در حوزه آموزش اگر چالشی وجود دارد با همدلی قابل حل است تا انشاءالله بتوانیم دانش آموخته های با تجربه تحویل جامعه دهیم و روزهای خوبی با هم داشته باشیم.
لازم به ذکر است: پخش کلیپ روز دانشجو، مسابقه، موسیقی سنتی، تک نوازی و اهدای لوح تقدیر و جوایز به دانشجویان برتر از دیگر برنامه های این مراسم بود.