مراسم بزرگداشت روز بهورز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

مراسم بزرگداشت روز بهورز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم بزرگداشت روز بهورز با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، علی شاه حسینی معاون بهداشتی، مدیر و مربیان مرکز آموزش بهورزی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن عرض گرامیداشت روز بهورز، این روز را یکی از روزهای به یاد ماندنی در خاطره همکاران زحمتکش و سخت کوش بهورز دانست و بهورزان را سنگرداران و طلایه داران این جبهه معرفی نمود.

دکتر بهرام قدس از فعالیت و ارائه خدمات بهداشتی بهورزان به ساکنان مناطق روستایی در راستای حفظ سلامت آنان تقدیر و تشکر نمود و همچنین تلاش و کوشش این عزیزان را به عنوان یکی از مهمترین علل پیشرفت و ارتقاء شاخص های بهداشتی در سطح  دانشگاه دانست.

وی در جمعی صمیمانه به گفتگو با بهورزان پرداخت و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات بهورزان تقدیر و تشکر نمود.

 

  • کد خبر : 46265
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *