قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مسابقات چهار جانبه درراستای حمایت از مردم مظلوم غزه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مسابقات چهار جانبه درراستای حمایت از مردم مظلوم غزه قهرمان شد.
در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز چهارشنبه بیستم دی ماه ۱۴۰۲ در سالن 16 آذر پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد، تیم های فوتسال دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی با هم به رقابت پرداختند.
تیم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در بازی اول موفق شد با نتیجه 3 بر 1 تیم نیروی انتظامی را شکست دهد و در بازی فینال در مقابل تیم سپاه در وقت قانونی بازی به تساوی 1-1 رسید که در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 5 بر 3 تیم سپاه را شکست دهد و به قهرمانی برسد.
عادل رستمیان، شهرام یحیی، امین ارغان، محمدرضا مطیعی، مصطفی یوسفیه، مجتبی ناظریه، محمد کاتبی، رسول جلالی، محمد علی حمیدی و حمید طاهری اعضا، مهدی باغبان مربی و علیرضا پازوکی سرپرست این تیم بود.