قدردانی معاون استاندار سمنان از عملکرد سریع و مطلوب حوزه سلامت استان سمنان در حادثه انفجار شهرک صنعتی فجر گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با ارسال نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات کارکنان و کادر اورژانس پیش بیمارستانی 115 و بیمارستان معتمدی گرمسار در راستای ارائه خدمات به حادثه دیدگان انفجار شهرک صنعتی فجر گرمسار قدردانی کرد.
متن این تقدیرنامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
با سلام و احترام؛
بدینوسیله از زحمات و تلاشهای بیدریغ جنابعالی و همکاران محترم آن مجموعه که با اعزام ماشینآلات و تجهیزات لازم نقش بسزایی در مهار آتشسوزی مورخ 2 مهر ماه 1403 شرکت روغن موتور در شهرک صنعتی فجر گرمسار ایفا نمودهاید، تقدیر و تشکر مینمایم. امید است در سایه الطاف الهی و تحت توجهات و عنایت حضرت ولی عصر (عج) و در همه ادوار زندگی موفق و مؤید باشید.
محمد حمیدی
معاون هماهنگی امور عمرانی
استانداری سمنان