قدردانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانههای استان سمنان از حمایتهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانههای استان سمنان با اهدای تقدیرنامهای از حمایتهای سازنده و ارزنده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اصحاب رسانه استان قدردانی کرد.
متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
با سلام و احترام؛
عاشورا بیشک مهمترین رسانه در تبیین عدالت، حقیقت و بصیرت است و خبرنگاران برای تبیین حقیقت باید از پیامرسان عاشورا حضرت زینب کبری سلام الله که با پیام دقیق و شیرین خود واقعه کربلا را برای همیشه جاودانه کرد، الگوبرداری کنند. رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیکاندیشان بلندنظر عرصه اطلاعرسانی اند، بسی مایه سعادت است که آیین گرامیداشت روز خبرنگار سال هزار و چهارصد و سه با حمایتهای سازنده و ارزنده شخصیتهای فرهنگی و بزرگ مردانی چون حضرتعالی به منصه حضور رسید تا نویدبخش بشارتی نو در عرصه اطلاعرسانی و جهاد تبیین باشد.
تلاش حضرتعالی بهعنوان حامی در این آیین پربار و ماندگار که مصادف با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و با همت خانه مطبوعات و رسانههای استان سمنان برگزار شد؛ برای ارائه عملی الگویی اخلاقی و معنویت اسلامی و قدردانی از قشر فرهیخته رسانه نگاران و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه بر همگان مبرهن و قابل تقدیر و سپاس است.
فرصت را غنیمت شمرده از حمایتهای ارزشمندتان در این زمینه قدردانی میکنیم. به امید اینکه با استمرار حمایتهای بی دریغتان، منویات مدنظر مقام معظم رهبری مدظلهالعالی درباره نقشآفرینی رسانهها در جهاد تبیین حاکم شده و تحکیم و تقویت یابد.
صدیقه قدم
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانههای استان سمنان
مصطفی کواکبیان
رئیس هیئتمدیره خانه مطبوعات و رسانههای استان سمنان