قدردانی رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت بهداشت از تهیه و انتشار مجله الکترونیکی گوهر تندرستی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر حسین کرمان پور رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور با ارسال نامه ای خطاب به کارن یحیایی مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از تهیه و انتشار مجله الکترونیکی گوهر تندرستی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.
در متن این تقدیر نامه آمده است:
جناب آقای کارن یحیایی
مدیر محترم روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
سلامعلیکم؛
بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود از زحمات جنابعالی و همکارانتان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در تهیه و انتشار پنجاه و چهارمین شماره مجله الکترونیکی گوهر تندرستی (فصل زمستان) ابراز می دارم.
این مجله بهعنوان رسانهای ارزشمند، با پوشش مناسب رویدادها، ارائه مطالب آموزشی و بازتاب فعالیتهای علمی و اجتماعی دانشگاه، نقش مهمی در اطلاعرسانی و فرهنگسازی ایفا میکنند. از نظر کیفی این مجله نه از تنوع محتوایی مطلوب، انسجام ساختاری و نگارش رسمی و روان برخوردار است. همچنین توجه به موضوعاتی چون سلامت عمومی، ایمنی، فرهنگ درختکاری و بزرگداشت شهدا نشان از نگاه عمیق و مسئولا خانه تیم تحقیق دارد.
از حیث کمی نیز گستردگی موضوعات، بخشبندی منظم و استفاده از منابع دیجیتال قابل تحسین است. امید است با استمرار این مسیر ارزشمند و توجه به بازخوردها، شاهد درخشش بیش از پیش این نشریه در سطح استان و کشور باشیم.
دکتر حسین کرمان پور
رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی
وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور
لازم به ذکر است: مجله الکترونیکی گوهر تندرستی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرداد ماه سال 1399 در 54 شماره به صورت ماهانه با سردبیری و مدیر مسئولی کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه،️ طراحی و تدوین مارال صمصامی کارشناس روابط عمومی دانشگاه و گردآوری اخبار و رویدادها توسط فاطمه شهاب الدین کارشناس روابط عمومی دانشگاه منتشر می شود.