قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از وزیر بهداشت و هیات همراه در سفر به این دانشگاه

قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از وزیر بهداشت و هیات همراه در سفر به این دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مقام عالی وزارت بهداشت و هیات همراه در سفر به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور

بسمه تعالی

با سلام واحترام،

ضمن تشکر و قدردانی از حضور ارزشمندتان همراه با هیات محترم دولت در این استان و بازدید از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و افتتاح پروژه های آماده شده، از این جهت که با حضور گرانبهایتان، به ما فرصت دادید تا از دستاوردها و پیشرفت‌های این دانشگاه به حضرتعالی بیش از پیش اطلاع رسانی نمائیم، صمیمانه تقدیر و تشکر خود را ابراز می‌داریم.

حضور ارزشمند حضرت عالی و معاونان ارجمند در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشان از توجه و حمایت بی‌دریغ جنابعالی از توسعه و پیشرفت علوم پزشکی در استان ما بود. امیدواریم با حمایت و همراهی ارزشمندتان، بتوانیم به دستاوردهای بیشتری دست یابیم و به بهبود خدمات در حوزه سلامت کشورمان کمک نمائیم.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 51542
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر