قدردانی رئیس دانشگاه از دکتر زهرا عزیزلو در زمان تصدی ریاست بیمارستان معتمدی گرمسار

قدردانی رئیس دانشگاه از دکتر زهرا عزیزلو در زمان تصدی ریاست بیمارستان معتمدی گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه با ارسال نامه‌ای از زحمات دکتر زهرا عزیزلو متخصص بیماری های زنان در زمان تصدی ریاست بیمارستان معتمدی گرمسار قدردانی کرد.

در این نامه آمده است:

سرکار خانم دکتر زهرا عزیزلو
متخصص محترم بیماری های زنان

با سلام و احترام؛

خدمت به خلق با نیت جلب رضایت خالق، موهبتی است که گرچه همه انسان‌ها قادرند به آن دست یابند، اما تنها کسانی زودتر به مقصود می‌رسند که با تقوی و وارستگی و اخلاص و شایستگی و بی هیچ چشم داشت دنیوی در این مسیر گام بردارند و همه فکر و اندیشه شان کسب رضایت معبود باشد.

بدینوسیله از خدمات ارزشمند سرکارعالی در طول مدت تصدی ریاست بیمارستان معتمدی تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند سبحان برایتان در تمامی عرصه‌های زندگی، سلامتی و سربلندی آرزومندم و امیدوارم همواره توفیق خدمتگذاری هرچه بیشتر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیبتان گردد.

دکتر کامران قدس

 رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 46884
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *