قدردانی دکتر قدس رئیس دانشگاه از زحمات و خدمات ارزنده جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام نوروز 1404 و ماه مبارک رمضان

قدردانی دکتر قدس رئیس دانشگاه از زحمات و خدمات ارزنده جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام نوروز 1404 و ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی از زحمات خالصانه و خدمات ارزنده جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ایام نوروز 1404 و ماه مبارک رمضان قدردانی کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

همکاران گرامی و مدافعان خستگی‌ناپذیر سلامت، در آغاز سال نو که همزمان با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان بود، فرصت را مغتنم می‌شمارم تا از خدمات ارزشمند و فداکاری‌های بی‌شائبهٔ شما عزیزان، که در طول تعطیلات نوروزی با از خودگذشتگی و تعهدی ستودنی، پاسدار سلامت مردم عزیز و شریف بودید، صمیمانه تقدیر نمایم.

حضور بی‌وقفهٔ شما در عین حال که خانواده‌های ایرانی به استقبال بهار و زنده‌شدن طبیعت می‌رفتند، تجلی‌گر روحیهٔ جهادی و مسئولیت‌پذیری والای شماست. این ایثار و تلاش، نه‌تنها برکت‌های معنوی ماه رمضان را دوچندان ساخت، بلکه گواهی روشن بر اصالت رسالت شما به‌عنوان مدافعان سلامت بود.

امیدوارم سال ۱۴۰۴، با توفیقات روزافزون شما همراه باشد و همان‌گونه که طبیعت در بهار جان می‌گیرد، خدمات شما نیز منشأ برکتی پایدار برای جامعه باشد. از درگاه خداوند متعال، سلامت، سعادت و موفقیت شما را خواستارم.

با احترام و سپاس

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه

فروردین ۱۴۰۴

  • کد خبر : 55515
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *