قدردانی بیمار منیره بیگم از کادر درمان بخش CCU بیمارستان 15خرداد مهدیشهر

قدردانی بیمار منیره بیگم از کادر درمان بخش CCU بیمارستان 15خرداد مهدیشهر

بیمار منیره بیگم که تحت درمان در بخش CCU بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر بوده است، در نامه ای خطاب به دکتر فرشید فریور سرپرست این بیمارستان از زحمات بی منت و پیگیری های دلسوزانه پرسنل بخش CCU قدردانی نمود. اینجانب منیره بیگم بیمار تحت درمان در بخش ccu بستری بوده ام و از زحمات دلسوزانه، عملکرد مطلوب و برخورد مهربانانه پزشک، مسئول بخش، پرستاران و بهکاران بخش ccu بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر سپاسگزارم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار منیره بیگم که تحت درمان در بخش CCU بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر بوده است، در نامه ای خطاب به دکتر فرشید فریور سرپرست این بیمارستان از زحمات بی منت و پیگیری های دلسوزانه پرسنل بخش CCU قدردانی نمود.

متن کامل این نامه به شرح زیر می باشد :

جناب آقای دکتر فرشید فریور
ریاست محترم بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر

با سلام و احترام؛

پرستاران زحمتکش همواره در کمال خوشرویی، صمیمیت و دلسوزی با صبر و شکیبایی از هیچ‌گونه سعی و کوششی در تسکین درد و آلام بیماران، دریغ نمی ورزند. اینجانب منیره بیگم بیمار تحت درمان در بخش ccu بستری بوده ام و از زحمات دلسوزانه، عملکرد مطلوب و برخورد مهربانانه پزشک، مسئول بخش، پرستاران و بهکاران بخش ccu بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر سپاسگزارم.

برای این عزیزان مهربان، در تمامی مراحل زندگی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم و مراتب سپاسگزاری خودم را از حضرتعالی ابراز داشته و از خداوند منان آرزوی سلامتی و کسب توفیقات روزافزون را برای شما خواستارم.

 

  • کد خبر : 41436
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *