قدردانی بیماران از کادر درمان بیمارستان کوثر در سه ماهه چهارم سال 1402

قدردانی بیماران از کادر درمان بیمارستان کوثر در سه ماهه چهارم سال 1402

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جمعی از بیماران که در ماه های پایانی سال 1402 از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر مرخص شدند هنگام ترخیص از زحمات ریاست، کارکنان و بهکاران بیمارستان کوثر قدردانی و برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت روز افزون نمودند.

بیماران از بخش های آنکولوژی، داخلی مردان و زنان، جراحی 1و 2،بخشهای قلب (داخلی، ویژه،اتاق عمل و ...)،ICUجراحی ،داخلی و قلب، اورژانس،VIP، پرسنل پشتیبانی و ... تقدیر و از عملکرد و زحمات پزشکان و رزیدنت های این مرکز قدردانی نمودند. جمعی از بیماران نیز با چاپ بنر تقدیر از تلاش های کادر درمان این مرکز تشکر نمودند.

دکتر محمد فروزش فرد سرپرست مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر بیان کرد: تمامی تلاش همکاران ما در بیمارستان، ایجاد سلامتی، راحتی و آرامش بیماران و گیرندگان خدمت و ایجاد محیطی ایمن است و امیدوارم با تلاش تمامی پرسنل این مجموعه به شرایط ایده آل دست یابیم.

 

با آرزوی موفقیت و تندرستی برای تمامی کادر درمان 

  • کد خبر : 51576
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر