قدردانی استاندار سمنان از زحمات و تلاش های ریاست دانشگاه در ستاد توسعه اقتصاد و دانش بنیان استان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش و کوشش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای کسب رتبه دوم استان سمنان بر اساس ارزیابی وزارت محترم کشور از مجموعه اقدامات استان ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار سال ۱۴۰۱ " تولید، دانش بنیان و اشتغال " قدردانی کرد.
متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و عضو ستاد توسعه اقتصاد و دانش بنیان
سلام علیکم؛
خدمت خالصانه و کسب رضایت حق تعالی عرصه ایست بیکران که توفیق عمل به آن موجب رحمت و الطاف الهی می گردد. در این راستا تعهد نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از رویکردها و محورهای اصلی خدمت صادقانه به جامعه هدف به شمار میرود. از طرفی جریان اقتصادی مدیون تلاش ها، همدلی و همت همه کسانی است که در این عرصه مهم فعالیت دارند.
با عنایت به کسب رتبه دوم استان سمنان بر اساس ارزیابی وزارت محترم کشور از مجموعه اقدامات استان ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار سال ۱۴۰۱ " تولید، دانش بنیان و اشتغال " بدین وسیله از تلاش و کوشش های ارزشمند شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و سلامتی، بهروزی و همچنین عزت و کامیابی روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق سیاست های دولت سیزدهم و مردمی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
سید محمدرضا هاشمی
استاندار سمنان