غرس نهال، هدیه خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به طبیعت

غرس نهال، هدیه خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به طبیعت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه سال جاری، در اقدامی نمادین به مناسبت روز درختکاری هفته منابع طبیعی و به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبیعت؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آخرین روز از هفته منابع طبیعی اقدام به غرس نهال در محوطه ستاد مرکزی دانشگاه نمود.

در این مراسم که جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان ستادی دانشگاه نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر اهمیت حفظ محیط زیست تاکید و برای توسعه سلامت در سراسر دنیا در آستانه سال نو و بهار طبیعت، ابراز امیدواری کرد و مراقبت و نگهداری از محیط زیست و احترام به منابع طبیعی را که اهمیت آن در سرزندگی و شادابی و حیات بر تمام اقشار جامعه ثابت شده است، هدیه ای ارزشمند برای نسل های آینده بشر دانست.

دکتر کامران قدس گفت: این سنت بسیار نیکویی است که از گذشته در آخرین روزهای سال و نزدیک شدن به سال نو، آن را به جا می آوردیم و بسیار مقدس است. کاشت نهال جزو باقیات و صالحات برای انسان است و نهالی که کاشته می شود برکتش برای همه است و یادگاری از طرف ما در محیط دانشگاه می ماند.

 

  • کد خبر : 50035
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر