صد و بیست و سومین جلسه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صد و بیست و سومین جلسه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
روز چهارنشبه یکم شهریور ماه سال جاری، صد و بیست و سومین جلسه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر اعضاء در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه، تبدیل وضعیت استخدامی، انجام تعهدات قانونی به صورت هیات علمی، فرایند جذب پیمانی بورسیه های دانشگاه، فرایند جذب نوزدهمین فراخوان پیمانی هیات علمی و...مورد بررسی قرار گرفت و حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر درراستای موضوعات مطرح شده پرداختند.