صدو چهل و ششمین جلسه بهره وری آموزش دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صد و چهل و ششمین جلسه بهره وری آموزش دانشگاه با حضور دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر وفائی نژاد معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.
مدیر امور هیات علمی دانشگاه بیان نمود: هدف از تشکیل این نشست ها، دستیابی به اهداف تعیین شده در سند جذب اعضای هیات علمی، بهبود شاخص های بهرو وری در آموزش با جذب و گزینش نیروهای متعهد و کارآمد در حوزه های علوم پزشکی است.
دکتر علی اصغر قدس خاطر نشان کرد: امید است در این راستا با توسعه منابع انسانی متخصص بیش از پیش شاهد کیفیت آموزش و سلامت جامعه باشیم.
دراین نشست، مصاحبه با متقاضیان انجام تعهدات قانونی در رشته های فیزیک پزشکی، پرستاری و اتاق عمل انجام شد.
لینک کوتاه خبر :