شصت و هفتمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 21 اسفند ماه سال جاری، شصت و هفتمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر مهدی زاهدی خراسانی از دانشیاری به استادی و دکتر فریده ایزدی ثابت از مربی به استادیاری موافقت و همچنین اصلاح شیوه نامه ترفیع پایه اعضای هیات علمی پژوهشی و شیوه نامه داخلی توانمند سازی اعضای هیات علمی براساس دستور عمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت مصوب شد.
در این جلسه از زحمات اعضای هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این اساتید گرانقدر برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.