شصت و هشتمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه سی ام اردیبهشت ماه سال جاری، شصت و هشتمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر هادی تالشی از استادیاری به دانشیاری و تبدیل وضع وی از پیمانی به رسمی آزمایشی موافقت شد و همچنین با تبدیل وضع دکتر عباس پاکدل از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی موافقت شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این اساتید گرانقدر برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.