شصتمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

شصتمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری، شصتمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. 

حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر حسن بابامحمدی از دانشیاری به استادی، دکتر بهمن یوسفی، دکتر مجید اسلامی، دکتر حسام الدین عسگری مجدآبادی و دکتر فرید غریبی از استادیاری به دانشیاری و با تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی دکتر بهمن یوسفی، دکتر مجید اسلامی، دکتر فرید غریبی، دکتر بهادر باقری، دکتر رسول باقری و دکتر آتوسا نجم الدین موافقت شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.

 

  • کد خبر : 47564
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *