سیصد و نهمین جلسه جلسه شورای آموزشی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سیصد و نهمین جلسه از سری جلسات شورای آموزشی دانشگاه در روز دوشنبه 29 آبان ماه سال جاری با حضور معاون آموزشی، مدیر آموزشی، رئیس اداره آموزش ستاد مرکزی و همچنین رؤسا، معاونان دانشکده ها و سایر اعضاء در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
در این نشست درخصوص برنامه استراتژیک جذب پنج ساله اعضای هیات علمی مواردی مطرح و پیشنهادات اعضاء مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر این در این جلسه مسائل مربوط به دانشجویان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در پایان جلسه دکتر هدایتی معاون آموزشی بر اجرای آئین نامه آموزش تلفیقی و ترکیبی اشاره و به اهمیت اجرای کامل و مدون این اصل تاکید ویژه نمود.